Sinut ry:n tiedotteet

2.2.2018 12.53

Sinujen jäsenhankintakampanja käynnistyi

Sinujen jäsenkampanja on käynnissä 2.2.-31.5.2018!

Nyt kannattaa liittyä Suomen sijaiskotinuorten eli Sinut ry:n jäseneksi, sillä arvomme kaikkien uusien jäsenten kesken 20 kpl leffalippuja!

Lisäksi nykyiset jäsenet voivat saada itselleen Sinut hupparin, kun saavat hankittua kolme uutta jäsentä.

Nyt siis kaikki puhumaan ystäviä, kavereita ja muita sijoitettuja sekä sijaissisaria toimintaan mukaan! Kun 3 kaveriasi, tuttuasi tai ihan ketä tahansa sijoitettua nuorta tai sijaissisarta liittyy Sinujen jäseneksi, saat palkinnoksi Sinut-hupparin. Jäseneksi liittyvän pitää vain ilmoittaa jäseneksiliittymislomakkeen kohdassa ”muuta” sinun etu- ja sukunimesi. Kampanja kestää 31.5. saakka.

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä 13-25-vuotias nuori, joka asuu tai on asunut sijaisperheessä, nuorisokodissa tai lastenkodissa. Myös sijaisperheiden biologiset 13-25-vuotiaat voivat liittyä jäseniksi.

Kannatusjäseneksi voivat liittyä yksityiset henkilöt sekä oikeuskelpoiset yhteisöt ja säätiöt, jotka hyväksyvät yhdistyksen tarkoituksen ja haluavat tukea sen toimintaa.

Jäsenmaksu on tänä vuonna 16 euroa. Kannatusjäsenmaksu on 45 euroa. Kaikki yhdistyksen jäsenet ovat mukana Sinuissa ja nimeltänsä ”Sinuja”.

Jäseneksiliittymislomake löytyy täältä.

Lisätiedot: nuorisotyöntekijä Tuulikki Mattila, puh. 040 310 1447, tuulikki.mattila@perhehoitoliitto.fi