Sinut ry:n tiedotteet

3.12.2018 9.13

Sijaisperheiden nuorten chat!

Hei oletko yli 13 vuotias sijoitettu nuori tai sijaissisar? Haluatko keskustella samassa tilanteessa elävien nuorten kanssa, joilla on kokemusta sijaisperheessä elämisestä?

Tule mukaan keskustelemaan mieltä painavista asioista ja saamaan vertaistukea! Sijaisperheiden nuorten chat kokoontuu tiistaina 23.10., 13.11. ja 4.12. klo 17-19.
Vuonna 2019 chatit jatkuvat: 8.1., 29.1., 19.2., 12.3., 2.4. klo 17-19

Keskusteluun osallistutaan anonyymisti nimimerkin avulla. Tukinetin Liveryhmä vaatii käyttäjätunnuksen/nimimerkin rekisteröimisen, mutta tämän yhteydessä ei kysytä henkilö- tai yhteystietoja. Mukaan mahtuu kerrallaan 12 nuorta! Voit osallistua chattiin koko kahdeksi tunniksi tai tulla mukaan osaksi aikaa.  Keskustelussa on mukana ohjaajia.

chat mainos

Palaa otsikoihin